BURMISTRZ MIASTA LUBAŃ
ogłasza konkurs ofert na stanowisko
DYREKTORA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY W LUBANIU, ul. KOŚCIUSZKI 4, 59-800 LUBAŃ
Załącznik Nr 1 do
zarządzenia Nr 109/2014
Burmistrza Miasta Lubań z
dnia 14 maja 2014r.
BURMISTRZ MIASTA LUBAŃ
ogłasza konkurs ofert na stanowisko
DYREKTORA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY W LUBANIU, ul. KOŚCIUSZKI 4, 59-800 LUBAŃ
I. Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące kryteria
Formalne:
1. Konieczne:
1.1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podejmowania zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
1.2. wykształcenie wyższe, kierunkowe: zarządzanie kulturą lub kulturoznawstwo, lub animator kultury;
1.3. doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze Kultury;
1.4. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
1.5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
1.6. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
1.7. niekaralność dyscyplinarna, brak postępowania dyscyplinarnego;
1.8. niekaralność związana z zakazem pełnienia funkcji kierowniczych (dot. dysponowania środkami publicznymi)
1.9. najlepsza, z perspektywy organizatora, koncepcja funkcjonowania i rozwoju Miejskiego Domu Kultury,
2. Pożądane:
2.1. kreatywność, dynamika, komunikatywność;
2.2. znajomość zasad gospodarki finansowej w instytucjach kultury oraz zagadnień związanych z pozyskiwaniem pozabudżetowych środków finansowych; 2.3. umiejętność sprawnej organizacji pracy i zarządzania zespołem.
II. Wymagane dokumenty:
1) wniosek o przystąpieniu do konkursu – list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy;
3) CV (wraz z adresem i telefonem komórkowym);
4) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;
5) aktualne zaświadczenie lekarza medycyny pracy o zdolności do pracy na stanowisku kierowniczym;
6) pisemną koncepcję funkcjonowania Miejskiego Domu Kultury (programową, organizacyjną i finansową) opracowaną przez osobę przystępującą do konkursu, ze szczególnym uwzględnieniem perspektywicznej wizji rozwoju Domu Kultury, współpracy z innymi placówkami kulturalnymi i oświatowymi oraz organizacjami pozarządowymi, gospodarowania środkami finansowymi i efektywnego wykorzystania bazy lokalowej;
7) kopie świadectw pracy i ew. opinie o dotychczasowej pracy zawodowej;
8) kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz dokumentów o ukończonych kursach podnoszących kwalifikacje;
9) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
11) oświadczenie, że kandydat nie był karany kara dyscyplinarną oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
12) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za
naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 168).
12) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z
ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
III. Oferty w zaklejonej kopercie z napisem „Konkurs – Dyrektor Miejskiego Domu Kultury w Lubaniu” oraz podanym imieniem, nazwiskiem, adresem korespondencyjnym i numerem telefonu kontaktowego należy przesłać na adres:
Urząd Miasta Lubań ul. 7.Dywizji 14, 59-800 Lubań lub dostarczyć osobiście do Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta Lubań ul. 7.Dywizji 14, 59-800 Lubań. Godziny pracy Urzędu: poniedziałek, środa, czwartek 7.30 - 15.30, wtorek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00.
Nieprzekraczalny termin składania ofert 16.06.2014r. Podany termin dotyczy także ofert nadsyłanych pocztą – decyduje data wpływu do Biura Obsługi Interesantów Urzędu Miasta.
Rozstrzygnięcie konkursu przez komisję konkursową nastąpi dniu 17.06.2014r. godz. 10.00 (I etap) godz. 11.00 (II etap – rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami) w Urzędzie Miasta Lubań ul.7.Dywizji 14, sala nr 11, I piętro. Regulamin konkursu dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lubań.
Kandydat wyłoniony przez komisję konkursową zostanie zaproponowany Burmistrzowi Miasta Lubań, który podejmie ostateczną decyzję w zakresie zatrudnienia. Przed powołaniem dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Lubaniu w Lubaniu, Burmistrz Miasta Lubań zawrze z nim odrębną umowę w formie pisemnej, w której strony określą warunki organizacyjno-finansowe działalności MDK oraz program jej działania.
Informacji w sprawie konkursu udziela Elżbieta Sindrewicz Naczelnik Wydziału Infrastruktury Społecznej tel.: 75 6464428. Kandydaci mogą zapoznać się z warunka-mi organizacyjno-finansowymi działalności instytucji w siedzibie Miejskiego Domu Kultury w Lubaniu, ul. Kościuszki 4 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Dyrektorem tel.75 6464451.
B U R M I S T R Z
MIASTA LUBAŃ
Arkadiusz Słowiński